--2-- Un-pas-mic-inspre-mai-bine---un-pas-mare-pentru-masina-ta-!!!-CITESTE-si-arata-si-altora!!! NEAMT


   
 
Home Contact Abonare Mobil

 arata telefon , arata mobil
 arata email
            CAUTA

 METABOND
duminica, 28 Apr 2024 | 18:01
 
 


RECOMANDARI

Un pas mic inspre mai bine...un pas mare pentru masina ta !!! CITESTE si arata si altora!!!

reclama

  Un pas mic inspre mai bine...un pas mare pentru masina ta !!! CITESTE si arata si altora!!!

*****-Inca din anii 50" cercetatorii au conceput prima generatie a solutiilor pentru reducerea frecarii prin care au obtinut un strat cu depunere pe metale foarte netede. Cea de a doua generatie au fost aditivii de ulei. Metabond reprezinta cea de a treia generatie de substante antifrictiune. Aceasta tehnologie folosita la NASA, preluata de laboratoarele NATO si apoi de Molekulartehnic Gmbh din Lagen Germania, se diferentiaza de tehnologiile anterioare prin faptul ca:

-nu produce modificari de cote ale pieselor, deci nu face depuneri de material, lucru ce il recomanda utilizarii chiar pentru motoare noi,
-nu modifica calitatea lubrifiantilor folositi.

---Din punct de vedere al domeniilor de utilizare putem enumera:

masini si utilaje - care functioneaza cu actionare electrica sau cu carburanti (benzina, motorina, gaz), indiferent de mediul in care lucreaza ( praf, nisipuri, atmosfera cu aerosoli salini, chimici, apa sarata)
-autoturisme, camioane, autobuze, tractoare, escavatoare, macarale, masini agricole, vehicule navale, feroviare, aeriene, instalatii hidraulice, etc..
-masini de prelucrare prin aschiere, gatere, masini din industria textila, etc..

---Avantaje economice ce rezulta din exploatare:

-marirea considerabila a duratei de viata a organelor de masini tratate, marirea intervalului dintre revizii si reparatii curente sau capitale;
-cresterea randamentului;
-dublarea intervalului de timp dintre schimburile de ulei - functionarea pentru o perioada limitate de timp (100 km cu 50km/h pemtru autoturisme) fara ulei in baie;
-marirea cu 10 - 20% a puterii coroborat cu scaderea consumului de combustibil sau energie electrica;
-functionarea mult mai silentioasa a angrenajelor sau motoarelor ;
-reducerea cu aproximativ 30% a noxelor provenite de la motoarele cu ardere intrerna

[PDF]

*****Cine a incercat?Imediat dupa lansarea din 1991 a castigat Marele Premiu la Expozitia Auto din Frankfurt. O masina Ferrari tratata cu METABOND a atins recordul de viteza de 351 km/h desi initial viteza constructiva maxima era 291 km/h. De atunci toate masinile Ferrari sunt tratate din fabricatie cu METABOND. Printre referintele noastre se numara dealeri auto din Germania: Ford, Seat, Renault, Scania, Volvo, etc. precum si alti industriasi care folosind METABOND au scazut costurile semnificativ.

Garantie?
-Produsele METABOND sunt verificate si controlate in permanenta de TÜV Rheiland (Institutul German de Verificare a Produselor Tehnice) va garanteaza avantajele enumerate mai jos. Exista si o asigurare internationala, atunci cand un sistem se trateaza conform instructiunilor cu METABOND si in timpul functionarii se produc pagube, firma de asigurari plateste pana la 22.000 EURO(douazeci si doua mii euro).

---Cine comercializeaza?

-Pentru comercializarea produselor METABOND a fost infiintata Reţeaua de Distribuţie Metabond care în două ţări în exclusivitate lucrează cu mai mult de 10000 colaboratori. Colaboratorii noştri îşi execută activitatea ca persoane juridice de sine stătătoare, iar după prestaţiile lor îşi încasează lunar comisioanele calculate pe baza Tabelului de Carieră care a fost alcătuit conform regulilor Multi Level Marketing (MLM). Numărul colaboratorilor creşte continuu, în Ungaria, Metabond Ungaria S.R.L. lucrează cu aproape 20 depozite în afară de cele două depozite centrale, iar în România aprovizionarea este asigurată de S.C. METABOND ROMANIA S.R.L. prin mai mult de 20 de depozite de sine stătătoare.
-Spre deosebire de locaţiile de vânzare clasice, vânzarea directă presupune comercializarea produselor şi serviciilor direct către consumatori. De regulă vânzarea directă implică şi explicarea produselor precum şi recomandări personalizate. Metabond oferă totodată şi oportunitatea de a dezvolta o afacere proprie, de a acumula noi cunoştinţe, mai ales referitor la produse şi la tehnicile de management în afaceri. Profiturile intreprinzătorilor sunt direct proporţionale cu volumul bunurilor comercializate către clienţii finali şi constau din adaosul comercial şi bonusuri pe baza volumului de vânzări. Beneficiind de un program de lucru flexibil, Intreprinzătorii pot alege să lucreze cu jumătate de normă pe lângă slujba cu norma întreagă, sau să transforme afacerea Metabond într-o veritabilă carieră.

-Pentru colaboratorii nostri (parcuri auto, scoli de soferi, ferme agricole, magazine de profil etc.) se acorda reduceri semnificative din prima zi de colaborare si posibilitatea realizarii unor venituri suplimentare.---

*****PRODUSE DE CALITATE !!!.EXEMPLU :

CERTIFICAT DE CALITATE METABOND GOLD – produs nepoluant pentru reducerea uzurii

DIN EN ISO 9001 U.9002

 

Domeniul de utilizare: motoare în patru timpi pe benzină, diesel sau turbo, instalaţii hidraulice, macarale, compresoare, maşini de prelucrare a metalelor, reductoare de putere.Micşorează frecarea interioară a motoarelor cu 50%.

Dozare - la prima tratare 5%, la tratările ulterioare 2,5%, iar dacă consumul de ulei al motorului depăşeşte 1 litru/ 1000 km în proporţie de 10%

Date referitoare la calitate:

Date fizico-chimice al produsului Ulei Metabond GOLD:

Denumire

Standard

Date

Aspect

 

Lichid

Culoare

 

Alb-gălbui

Vâscozitate +40°C

DIN 51 562

60 mm2/s

Punct de solidificare

DIN 51 583

-40 C

Densitate +20°C

DIN 51 757

1,01 g/cm3

Presiune aburi 20°C

 

< 0.1 mbar

Punct de ardere

DIN 51 583

275°C

Temperatura de aprindere

DIN 51 794

410°C

Temp. la care se descompune chimic uleiul

Metoda DTA

260°C

Temp. la care se desc. chimic prod. PKC

 

1100°C

pH

 

7-9

Grad de dizolvare în apă

-

Indizolvabil la 20°C

 

 

Rezultate deosebite la analiză:

            -stabilitate deosebită a filmului de ulei lubrifiant

            -caracteristici foarte bune la solicitări extreme.

 

Produsele sunt fabricate de firma W.M.Molekular-Technik Gmbh care răspunde şi garantează pentru produsele fabricate.

 

Conţine: poliacril-benzol, ceramică polimer.

S26 La contact cu ochii, se spală cu apă abundentă. Nu dăunează mediului.

Prim ajutor: În caz de înghiţire nu se provoacă voma, se cheamă medicul.

*****RECOMANDARI PARC AUTO - METABOND M, GT

--->Formatul fişierului: PDF/Adobe Acrobat - Vizualizare rapidă
 
 
 
*****Recomandari pentru METABOND din partea firmei TexMETABOND  !!!
-Motoarele supuse testelor au fost alese pentru a exemplifica efectele atat la motor pe benzina, cat si la motor diesel. Atat la motor mai nou, cat si la unul vechi, respectiv

DACIA 1300 , FABRICATIE 1988, 176.000 KM- la inceputul testului
SKODA FABIA 1.4 TDI PD, FABRICATIE 2005, 121.000 KM-la inceputul testului.

-Nu am detaliat aspecte pur tehnice, precum zgomote, batai, emisii noxe, etc. Am dorit doar sa va prezint rezultatele ECONOMICE.
-DACIA 1300, BENZINA, COMBINATIA METABOND OLD SPEZIAL - MEGALENE
-DOVEZILE DE MAI JOS VA AJUTA SA INTELEGETI FAPTUL CA PRODUSELE METABOND NU FAC ALTCEVA DECAT SA VA ASIGURE O ECONOMIE SUBSTANTIALA , NICIDECUM O CHELTUIALA.
-MEREU SPUN, METABOND ESTE O INVESTITIE
-SI SE POATE FOLOSI CU MAZIM SUCCES LA ORICE MOTOR. SIGUR, LA UN MOTOR NOU, REZULTATUL SE VEDE MAI TARZIU, ATUNCI CAN, DUPA 3-5 ANI, ALT MOTOR SIMILAR, IDENTIC, FABRICAT IN ACELASI TIMP, INCEPE SA SUFERE, IAR AL NOSTRU ESTE TOT NOU.
-LA MOTOARELE MAI VECHI INSA, CELE TRECUTE DE 150-200.000 KM, REZULTATUL SE VEDE INSTANTANEU.
-CA DOVADA, AM TESTAT METABOND OLD SPEZIAL+ METABOND MEGALENE PE UN MOTOR DACIA, FABRICATIE 1988, CU PESTE 170.000 KM
-REZULTATUL ESTE CA S-A ELIMINAT CONSUMUL DE ULEI, ACUM PUTAND FUNCTIONA CU ULEI BUN, SINTETIC, CU PERIOADA DE SCHIMB MULT MARITA, RESPECTIV 40.000 KM. DE AICI, REZULTA O ECONOMIE SUBSTANTIALA, ULEIUL + FILTRUL COSTAND FIX 200 RON.
-DECI, LA PRIMUL SCHIMB, DE FAPT LA ELIMINAREA UNUI SCHIMB, BANII DE OLD SPEZIAL AU FOST RECUPERATI. IN CONTINUARE, S-A CASTIGAT SUMA REPREZENTAND INCA DOUA SCHIMBURI, RESPECTIV 400 RON.
-DECI, CU INVESTITIA INITIALA DE 180 RON, A REZULTAT UN CASTIG NET DE 400. RON.

-TESTAM MEGALENE...
-UN FLACON DE 100 RON , A TRATAT 1000 L BENZINA.
-DUPA PARCURGEREA UNUI NUMAR DE KILOMETRI, CORESPUNZATOR CANTITATII DE 1000 L BENZINA, -S--A CALCULAT MEDIA DE CONSUM, S-A RAPORTAT LA CONSUMUL ANTERIOR SI A REZULTAT ... : 28% ECONOMIE
-DECI, LA 1000 L BENZINA, A CASTIGAT 280 L ! DE UNDE REZULTA UN CASTIG DE APROXIMATIV 900 RON. SCADEM INVESTITIA DE 100 RON (FLACONUL DE MEGALENE) SI REZULTA UN CASTIG NET DE 800 RON...
-DECI, E MAI SCUMP CU METABOND????
---MAI STUDIATI...
-Si nu uitati, acest test a fost facut pe un motor DACIA 1300, fabricatie 1988, avand la inceputul testului 176.000 km, consum mediu ulei 800 gr / 1000 km, consum carburant mediu 7,8 l / 100 km

-deci, rezumand, investim 180 ron(METABOND OLD SPEZIAL) + 100 RON (MEGALENE) = 280 RON
economii si castiguri rezultate :
trei schimburi ulei x 200 ron = 600 ron
economie benzina 280 l x3,2 = aprox. 900 ron
deci, avem un castig de 1500 ron
scadem investitia si rezulta :
1500 - 280 = 1220 ron CASTIG NET, PROFIT...
SKODA FABIA 1.4 TDI PD, COMBINATIA METABOND GOLD - MEGASEL
-Uleiul folosit dintotdeauna , filtrul de ulei, inseamna 250 ron, cu perioada de schimb la 15.000 km.
-S-a modificat schimbul de ulei la 45.000. , uleiul fiind la schimb ca dupa 3000-4000 km. Dar avand senzori pentru ulei, nu era nici un risc de a afecta motorul, acesti senzori semnaland orice modificare a proprietatilor uleiului.
-Astfel, s-a castigat net 820 ron, flaconul de Metabond Gold ajungand doar pentru doua schimburi, nu trei ca la Dacia , dar fiecare schimb a castigat alte doua, asadar s-au castigat patru schimburi de ulei, de unde rezulta 4 X 250 = 1000 ron - 180 = 820 ron net.

-La testul de motorina, am folosit aceeasi cantitate, 1000 l motorina.
-Aici, castigul a fost mai modest, la o medie anterioara de 5,0, s-a ajuns la 4,1, asta in conditii de rulaj NUMAI URBAN. Asa incat media este media urbana.
-Dar chiar si asa, castigul a fost de 180 l, ceea ce rezulta aprox. 600 ron. Scadem 100 ron investitia, rezulta un castig net de 500 ron.

-Asadar, rezumand, investitia a fost de 180 ron (METABOND GOLD) + 100 RON (MEGASEL) = 280 RON
-Rezultatul a fost un castig de 4 schimburi de ulei x 250 ron = 1000 ron
economie motorina 180 l x3,4 ron = aprox. 600 ron
deci, castig total = 1600 ron
scadem investitia de 280 ron si rezulta un profit NET de
1320 ron ...

 

*****

Vineri, Februarie 20, 2009, 03:41 PM 

 Firma noastra a inceput sa testeze produsele dvs vara anului 1995.
 
 Am testat vaselina Metabond si uleiul Metabond M in urmatoarele utilaje:
 
 La linii de inbutiliere sticla si PET, la rulmenti, reductoare, masini de inbuteliat, de spalat si conveyoare.
 
 Metabond-ul a avut contributie esentiala la reducere de zgomot, s-au eliminat total griparile accidentale.
 
 In general a prelungit viata pieselor de schimb cu care a intrat in contact Metabond-ul de 3-4 ori.
 
 Momentan sintem in curs de testare a Metabond C la reductoare de sortat PET-uri goale.
 
 
 
*****
Suciu Forin spunea...

Revin conform promisiunii cu detalii Metabond.Am profitat de necesitatea inlocuirii uleiului de transmisie si in 1 dec 2009 am tratat cu Metabond GT 2 diferentiale fata si spate , 1 cutie de viteza manuala si o cutie de transfer masina Suzuky Jimny /aprox 52 000 km.In fiecare din acestea am pus o cantitate de 1/5 Metabond GT din capacitatea baii de ulei a fiecaruia (un tub GT la aprox 1 l ulei semisintetic 75w90 Metabond)Dupa un rulaj de 150 km transmisia e mai "silentioasa",sigur ca frecarea s-a redus , deoarece pe aceeasi portiune de drum ,la conditii identice meteo si benzina aceeasi marca sant necesare mai putine rpm la motor pentru o aceeasi viteza .Obs : motorul e tratat cu Gold o luna mai devreme si folosesc regulat Megasel pt benzina
In concluziei recomand Metabond , efectele tratarii motorului si transmisiei sant foarte vizibile dar nu va asteptati la ceva "senzational".....timpul va dovedi mentinerea efectelor tratamentului,as fi bucuros sa aud despre rezistenta in timp foarte buna a tratamentului....Multe salutari d-lui Coman

 

*****

Anonim spunea...

buna ziua
am cateva intrebari sa va adresez:
1.unde se fabrica aceste produse , caci eu nu am gasit nici un site strain, al producatorului,ci numai romanesti?
2.am urmarit un test cu tratament de motor metabond m si este destul de convingator, dar in realitate in interiorul motorului sunt alte conditii de functionare(temperatura, presiune etc).cum rezista metabondul la aceste conditii?isi mai pastreaza proprietarile antifrictiune?cum reactioneaza cu marea diversitete de uleiuri de motor cu care poate fi amestecat?
3.in cazul unui motor tratat anterior cu duralube ce efect are metabondul? se foloseste in cantitatea initiala de 5% sau se considera ca este un al doilea schimb si se pune 2.5%?

Buna ziua,

incerc sa va raspund cit mai la subiect:
1. *Aditivii si tratamentele Metabond sunt fabricate in Germania dupa reteta originala creata in laboaratoarele Nato si NASA.(www.metabond.de in engleza.)
 ATENTIE: Se distribuie in toata Europa numai in sistem MLM.
*Uleiurile sunt fabricate marea majoritate de firma Total din Belgia in colaborare cu Elf din Franta.

2. Metabond-ul intra in reactie chimica cu atomii de la suprafata metalului si creaza o suprafata rezistenta la uzuri (vedeti detalii pe site- www.tittytexmetabond.aaz.ro ).
este miscibil cu orice tip de ulei.

3. Daca ati tratat anterior cu duralube, va recomand sa folositi mai intai...o solutie de curatare la interiorul motorului...inaintea folosirii tratamentului Metabond.
-Deoarece,dupa cite stiu eu,...duralube "imbraca" suprafata metalului,deci NU are proprietati asemanatoare cu Metabond,nu are reactie chimica nanomoleculara cu atomii de metal,... asa ca neaparat 5% din capacitatea baii de ulei la primul tratament. Mult succes!

 

*****

Anonim spunea...

   Am un logan 1.5 dci cu 40000km, si ma gandeam sa folosesc metabond tratament pt motor si pentru cutie. Ce imi recomandati? credeti ca la km efectuati ar fi nevoie de metabond pentru injectori? nu scoate fum. multumesc

...Anonim spunea...

tot in legatura cu loganul dci de 1,5 tinand cont de km parcursi ce cantitate de tratament imi recomandati pt cutie si motor si ce frecventa de tratare? cat de des, multumesc

 
   -Raspuns METABOND...

    Buna seara!
  Pentru Domnul cu Loganul de 1,5 dci, va recomand Metabond M pentru tratamentul motorului si Metabond GT pentru tratament cutie. Ar fi ideal si un Metabond Megasel, care este aur pentru motoarele diesel fiind unul dintre cele mai vindute produse din gama Metabond.

La motor, Metabond M se adauga 5% din capacitatea baii de ulei la primul tratament si apoi 2,5% pentru celelalte tratamente ulterioare. Si ca sa dau un exemplu la o baie de 3 ltr, un flacon de 250ml de Metabond M este suficient ptr 2 tratamente.

La cuite viteza un flacon de 250 ml sunt suficient ptr 2 tratamente in cazul masinii dvs si banuiesc ca nu sunt sunt zgmote cauzate de uzuri acolo.

Pentru injectoare Megasel un flacon de 250ml trateaza 1000 ltr (1 tona) de motorina. este excelent tinind cont de calitatea motorinii in RO. Motorina fiind saraca in sulf, Megaselul are si calitati de ungere, face apa sa fie miscibila cu combustibilul, imbunatateste arderea, aduce si economie de combustibil, etc.

DACA TINETI LA MASINA DVS IDEAL AR FI SA O TRATATI TOT TIMPUL CIT O FOLOSITI. VETI OBSERVA DIFERENTA LA 200-300 KM DUPA PRIMUL TRATAMENT...

***** 

 
post 24 Jan 2009, 23:05
Post #27


un daciot impatimit


Group: Members
Posts: 3.422
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu acum o sapt am pus GOLD-ul in motor , cam 75% din flacon si in aprox 650 de km trepidatiile s-au redus putin , pornirea la RECE este mult mai usoara , asta s-a simtit cam a 3-a zi , putin s-a redus consumul , adica in ultima sapt nu am depasit 9% consum in Bucuresti si 6% in afara .

Produsul nu a fost luat de la diadi , ca abia acum am dat peste postul lui , dar daca eu am fost multumit de produs , am vrut sa va impartasesc si voua . Initial am fost tentat sa iau alt tratament , dar pana la urma m-am hotarat sa incerc si marca asta si pana acum sunt multumit .
Daca erai din Bucuresti ti-as fi dat comanda pentru mai multe produse ...


--------------------
Dacia Solenza / Berlina 1310 2003 Scala 1.4 / 2000 Li / - B-xx-xxx
Daca Ai Cap , I-ati Alta ! Daca ai si minte , modific-o !

 

*****

folosirea uleiului METABOND

Mesajde gaola » Joi Dec 24, 2009 3:23 am

AM UN AUTOTURISM SKODA OCTAVIA TOUR FAM. 2006 AVAD 28000 KM REALI SI VREAU SA VA SPUN CA DE APROXIMATIV 2 ANI FOLOSESC GAMA METABOND SI SUNT FOARTE MULTUMIT. DECE? PENTRU CA LA 100 KM PARCURSI AM UN CONSUM MAI MIC CU APROXIMATIV 800900 g. iar gama de uleiuri si aditivi este foarte buna tinand cont ca sunt fabricate in BELGIA si nu in alta parte in lume. folositi cu incredere produsele . De cand le folosesc nu sa intamplat nimic masinii mele. :Dgaola
*****
 
Re: folosirea uleiului METABOND

Mesajde AlexLog70 » Vin Ian 01, 2010 3:04 pm

uleiurile Metabond sunt de o calitate superioara celor din Comert.Le folosesc si sunt f multumit.
AlexLog70 

-folosirea uleiului METABOND

Mesajde Paul Lag » Lun Ian 11, 2010 8:08 pm

am o Laguna 1 si folosesc ulei Speed si tratament Metabond GOLD = ff multumit ;)
Paul Lag
 
Re: folosirea uleiului METABOND

Mesajde Iulik82 » Mar Ian 19, 2010 8:38 pm

am pus si eo la matiz ulei top si metab.M si trage mai bine ,mai ales vara cand dau drumu la A/C.si o sa pun si la cutie (dar dupa criza).
Iulik82

*****

 
"Am fost la un tip care reprezenta firma asta si mi-au pus in fata un aparat format dintr-un motor, un dinamometru si un ampermetru, o rola peste care era dispusa un inel de rulment tronconic(partea exterioara), o bila cilindrica de rulment toate avand o duritate de 60 unitati rockwell, o o parghie care actiona o presiune asupra celor doua metale si un mic recipient de ulei prin care trecea inelul care sa simuleze ungerea.
Motorul transmitea rotatia unui ax care era solidar cu inelul de rulment. Dinamometru masura forta de apasare a bilei de rulment asupra inelului de mai sus astefel incat frecarea aparuta sa produca gripajul intre cele doua componente.
Primul experiment. Frecarea uscata. Gripajul s-a produs rapid. Dinamometrul s-a oprit la indicativul 5 iar ampermetru indica maximum, motorul oprindu-se, bila a fost scoasa din lacas si mi s-a prezentata eroziunea care era destul de mare.
Al doilea experiment. Frecarea cu ulei. S-a pus ulei proaspat BP in acest caz, in recipientul de ulei, si s-a reluat experimentul prin presiunea realizata de actionarea parghiei, si schimbarea suprafetei bilei(una neflosita). De data aceasta griparea s-a produs mai tarziu prin strapungerea pelicilei de ulei la valorile si maxim la ampermetru, motorul oprindu-se, cu o frecare pe bila cu putin mai mica decat prima.
Al treilea experiment. In acelasi ulei a fost introdus metabond tratament ulei, in proportie de 5% in raport cu uleiul din recipient(raportul din baia masinii). S-a lasat cateva minute ca metabondul sa barboteze cu uleiul dupa care s-a reluat procedura de mai sus. S-a trecut de stadiul primei gripari, de al doilea, s-a ajuns la indicativul 10,11......pana la 21 prin apasare a parghiei progresiva!!! Dupa care s-a actionat cu miscari bruste pana la indicativul 21!!!Acul ampermetrului indica o valoare minimam fara variatii, motorul mergand perfect . Si asta timp de 10 minute. Incredibil. Bila care a fost scoasa, prezenta o vaga patina.!!!!!!!
In final a fost ridicata baita de ulei, si a fost lasat cam 30 min ca tot uleiul de pe suprafetele metalice sa se scurga, simulandu-se o pornire dimineata. La fel s-a ajuns la indicativul 21 prin actionare gradata si bruscata, rezultatul fiind o mica patina."


Textul de mai sus e luat de pe un forum. Si eu am participat prin 1995 (pe atunci nici nu aveam masina) la un experiment similar. Nu sunt vanzator/distribiutor, dar intentionez sa folosesc, inclusiv pe megane la revizia de 45.ooo. SUCCES
K.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 Confort Expression
1,5 dci 100cp, 11/2005, 117.000km la 01.05.

*****

formula_unu
post 10 Apr 2008, 23:43
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 11 February 08




Eu am folosit, si folosesc, metabond.
Vreau sa spun ca este adevar 100%, am simtit-o pe matiz, avand motor mic, putere mica, s-a simtit imediat cresterea de putere si consumul a scazut.

Ceea ce stiu este faptul ca metabond este mult superior duralube-ului, NU functioneaza pe aceleasi principii, NU au o componenta asemanatoare.

Am un prieten (de la care am auzit de acest produs) care a participat la o demonstratie a ceea ce poate metabond. Chiar mi-a aratat bila cilindrica, folosita la experiment, si am putut constata cu ochii mei diferitele grade de uzura..., in fine, cei care cunosc stiu despre ce vorbesc.

Cert este ca e foarte bun si eficient, nu este un aditiv ca toti ceilalti, ci un "innobilator de metale".

Il folosesc de mai bine de 1 an , iar la ultimul schimb de ulei am bagat si uleiul metabond, care este garantat 40 mii km daca se fol impreuna cu tratamentul.

Am toata increderea in acest produs. Tratez chiar si combustibilul, cu rezultate extraordinare!!!

Il recomand tuturor care pun suflet si pret pe motorul lor si nu numai. Metabond avand o gama variata de produse pentru orice inseamna "frecare" inclusiv cutie, inclusiv rulmenti, etc.


--------------------
daewoo matiz 2005
Renault Megane Estate Privilege 1,5 dci 105 CP cu mp3 si asistenta parcare - 2008
 
 

*****

MAK
View Member Profile
post Oct 26 2006, 20:29
Post #46


Membru Level 2

Posturi: 183
Înscris: 25-February 06
Membru numărul: 4.581
Număr auto: -
Oraş: Craiova
Maşina: VW Golf 4. 2001 1,9 TDI 130Cp



QUOTE (cipos @ Oct 26 2006, 09:42 AM) *
stie cineva cand va fi o prezentare in bucuresti? ca as vrea sa vad pe viu ce se intampla deoarece am deja experienta unui motor prajit cu dura lube si numai vreu sa o patesc

Eu am la ora actuala in ulei, tratament Metabond Gold, si ulei Metabond + in motorina Metabond Megasel.
Deci, fara nici o frica !
Oricum nu intereseaza pe nimeni ( pt ca eu sint din Craiova, nu Bucuresti ), stiu de Metabond de peste 2 ani, de 2 ani folosesc Metabond Megasel ( aditiv motorina ), de un an sint distribuitor autorizat Metabond, am vazut si testat ( cu mina mea ) acel aparat, si este a doua masina a mea care foloseste Gold in motor.
Alte masini care folosesc Metabond prin intermediul meu sint Mondeo ( tddi , tdci ) Audi tdi, Focus tddi, Ford Tranzit, Peugeot 607, 407, 307 toate hdi, VW tdi...., si bineinteles masinile mele.
Aceste masini sint ale prietenilor mei.

*****

razdan
View Member Profile
post Oct 26 2006, 22:15
Post #50


Membru Senior

Posturi: 3.005
Înscris: 23-October 05
Membru numărul: 3.245
Maşina: VW G 5 SL 2.0TDI & G5 1.6



QUOTE (KLF @ Oct 26 2006, 08:59 PM) *

Inca un experiment interesant:

Introduceti cuvantul “metabond” in Google si cititi cu atentie macar primele 30-40 de linkuri obtinute.

Intrati si pe site-ul metabond, si analizati-l putin.

Sunt multi ani de la primele prezentari in Romania

Go to the top of the page
PM
+Quote Post
armand
View Member Profile
post Oct 27 2006, 06:49
Post #51


Membru vwForum

Posturi: 100
Înscris: 4-July 06
Membru numărul: 6.254
Oraş: Ineu
Maşina: GOLF PLUS 2007 BUD 1,4/80 CP



QUOTE (KLF @ Oct 26 2006, 09:59 PM) *
Topicul asta e cam pe muchie de cutit intre discutie tehnica si teleshopping...

ai perfecta dreptate, si eu doresc sa se discute daca se poate numai despre partea tehnica, cat mai strict, si sa lasam partea de procurare a produselor, care este mult mai simpla, sa fie discutata pe "fundalul" acestui topic !
astfel ,in cunostinta de cauza, vor putea intelege mult mai multi daca acest produs merita a fi folosit sau nu !
deci , hai sa ne limitam, va rog, la prezentarea detaliilor tehnice care face ca acest produs sa fie bun sau nu !
dupa noi sapaturi pe net am mai gasit ca :
Denumirea chimica a metabondului este Zincdialchilditrofosfat.

Niciodata Duralube, Xado etc. nu vor participa la testul pe aparatul Herbert (aparat care masoara uzurile ce apar in urma frecarii) impreuna cu Metabond, pentru ca este un test foarte dur si vor ceda (se vor gripa metalele in contact). In schimb Metabond rezista la presiuni extreme cu o uzura minima, si trateaza numai unde este frecare (presiune si temperatura), restul metalului ramane netratat.

Produsele METABOND au aparut in timpul razboiului din golf, in urma studiilor facute de armata americana pentru a elimina evenimentele neplacute aparute in situatii critice si de mare angajament a echipamentelor militare motorizate .
Produsele avand un succes foarte mare in sectorul militar, s-a hotarat trecerea la producerea lor si pentru partea civilain anii "90.
Cine altcineva putea face acesta afacere foarte serioasa , decat Germania tara aliata NATO. Pe unele din produsele METABOND gen Vaseline apare aceasta specificatie.
Produsele METABOND au fost testate de TUV Rheinlant dupa metodele americane aplicate materialelor de ungere de natura sintetica si minerala , pentru motoare de mare putere. ASTM D 2782 (Timken) si ASTM 278
va rog sa veniti si voi cu date tehnice daca cunoasteti, pe mine ma intereseaza numai latura tehnica despre acest produs ! va multumesc pentru intelegere si cred eu ( parerea mea ) ca este mai util asa !

@Reed
nu toate produsele contin particule ceramice ( nanoparticule de microceramide ) tratamentul pentru motoare uzate contine astfel de particule, cel pentru motoare noi nu contine !

*****

MAK
View Member Profile
post Oct 29 2006, 22:16
Post #54


Membru Level 2

Posturi: 183
Înscris: 25-February 06
Membru numărul: 4.581
Număr auto: -
Oraş: Craiova
Maşina: VW Golf 4. 2001 1,9 TDI 130Cp



Din ce imi mai aduc eu aminte, un neamt a cumparat dreptul de a produce pt piata civila, si :
Metabond ( asa se numeste acum ) era un produs toxic si nu era acceptat pe piata civila. Neamtul a platit multi specialisti pt a gasii o formula care sa nu fie toxica, si pe urma a brevetato pt piata civila.
Prima masina care a fost testata a fost Ferrari si cu ajutorul lui Ferrari a intrat pe piata.
Citva ani de zile s-a produs numai pt Ferrari si pt NATO. Cum cererile erau mici, iar costurile de productie mari, s-au hotarit sa vinda pt toata lumea, dar prin MLM.
De ce prin MLM ?
Pt ca numai asa putea controla calitatea produsului.
Se stie ca prin sistemul normal, cineva putea sa faca contract ( dieleri ) pe toata productia si avea dreptul sa vinda cum vrea si sub ce nume vrea, si producatorul nu mai putea controla calitatea produsului si automat urma falimentul.
Go to the top of the page
PM
+Quote Post
armand
View Member Profile
post Oct 30 2006, 10:07
Post #55


Membru vwForum

Posturi: 100
Înscris: 4-July 06
Membru numărul: 6.254
Oraş: Ineu
Maşina: GOLF PLUS 2007 BUD 1,4/80 CP



la intalnirea de la iasi de duminica scl povestea ca la bacau la uzina de reparatii avioane metabond-ul este cunoscut si folosit de o perioada de timp destul de mare, la avioane ! el poate sa va dea mai multe relatii !
@KLF
cred ca nu se referea la adeziv dentar gasit de tine pe google (IMG:http://vwforum.vwforum.ro/style_emoticons/default/biggrin.gif)

bafta si multi km

*****

 

*****

MAK
View Member Profile
post Nov 13 2006, 00:20
Post #66


Membru Level 2

Posturi: 183
Înscris: 25-February 06
Membru numărul: 4.581
Număr auto: -
Oraş: Craiova
Maşina: VW Golf 4. 2001 1,9 TDI 130Cp



Mi-am zis sa nu mai scriu in acest topic, dar ma vad obligat sa dau niste raspunsuri.
nicky, ai o virsta la care minciuna nu face bine. Sint distribuitor Metabond si pot sa afirm, si sa sustin ca in Romania nu a cazut nici un motor din cauza Metabondului.
nicky, si in Germania se foloseste, dar acolo nu se lauda nimeni ca a tratat motorul, si chiar nebunii care isi tuneaza motoarele si fac curse cu ele folosesc in motorina cantitate tripla de Megasel.
codres_ali, de exemplu cilindri si segmentii, lucreaza pe un film de ulei infim de mic.
Cine vrea sa foloseasca bine, cine nu, iarasi bine, eu unul atit am avut de spus, oricum nu o sa vin eu in Bucuresti sa vind Metabond. Sint destui distribuitori cu state vechi in Bucuresti, iar in Craiova am clientii mei si nu este nevoie sa-mi fac reclama pe forum, mai ales ca din Craiova sint foarte putini.
Apropo de reclama, se face reclama la greu la tot felul de produse pe forum, nu vad ce crima este cu acest produs.
Go to the top of the page
PM
+Quote Post
armand
View Member Profile
post Nov 13 2006, 07:59
Post #67


Membru vwForum

Posturi: 100
Înscris: 4-July 06
Membru numărul: 6.254
Oraş: Ineu
Maşina: GOLF PLUS 2007 BUD 1,4/80 CP



@BogdanS
nu stiam ca daca te implici in discutii despre un subiect si doresti sa cunosti diferite pareri atunci sigur ai si un interes ! mi se pare o gandire limitata !
am dorit si parerea altora nu pentru ca eu nu as fi in tema cu motoarele, nu sunt medic ginecolog (IMG:http://vwforum.vwforum.ro/style_emoticons/default/biggrin.gif) , am lucrat 13 ani in domeniul auto, am facut zeci ( poate o suta ) de motoare RK si doream sa cunosc si parerea unor persoane care se pricep, si care nu au nici un interes sa promoveze acest produs ca sa il vanda !
nu stiu daca ai inteles ceva, eu am cerut o simpla parere, nu am facut publicitate deoarece cum am mai spus eu il iau gratis si nu sunt distribuitor metabond.
DAR...dupa ce folosesti un ulei in motorul care are 100000 km si cand la 115000 km il schimbi si constati ca uleiul are inca proprietati foarte bune de ungere, nu este imbacsit si motorul nu consuma in acest interval decat maxim 50 ml de ulei (ca sa nu zic ca nu consuma deloc! ) iar consumul de benzina este f.f. bun, normal ca incepi sa intelegi ca CEVA ajuta acel motor sa functioneze asa.
ma refer la 2 motoare: de 1.2 / 60 cp fiat punto care acum are peste 160000 si face taxi in iasi si tot nu consuma ulei, si 1.6 / 90 cp ford sierra wagon la care eu i-am facut motorul si acum este tot la taxi ! nu mai stiu cati km are dar omul foloseste metabond si culmea nu il cumpara de la mine !!!
despre tico nu mai zic nimic!
in iasi eu cunosc cel putin 3 mecanici auto care recomanda si folosesc acel CEVA si sunt persoane "grele" care repara motoare adevarate, nu jucarii !!!
te las pe tine sa descoperi ce este acest CEVA (IMG:http://vwforum.vwforum.ro/style_emoticons/default/biggrin.gif)

*****

MAK
View Member Profile
post Nov 13 2006, 12:01
Post #69


Membru Level 2

Posturi: 183
Înscris: 25-February 06
Membru numărul: 4.581
Număr auto: -
Oraş: Craiova
Maşina: VW Golf 4. 2001 1,9 TDI 130Cp



Produsul Metabond a fost examinat de Institutul din Pfalz al TUV Rheinland dupa metodele americane ASTM (American Society for Testing Materials )
Produsele sint fabricate de firma W.M.Molekular-Tehnik Gmbh care raspunde si garanteaza pt produsele fabricate.( pt fiecare produs cumparat de la un distribuitor autorizat, si si sub indrumarea acestuia, se garanteaza cu suma de 20.000 euro orice defectiune aparuta din cauza produsului. Daca cumperi un produs, pt ca stii tu ca este bun pt masina ta, dar distribuitorul te sfatuieste altceva, e problema ta.
Caz concret : cineva a venit sa cumpere tratament de motor, si la pus in benzina, omul nu a mai stat sa i se explice cum se face, lasa domne ca stiu eu, si-a platit singur golitul rezervorului, si benzina ; sau altul care a cumparat seara la ora 18.00 si la ora 1 noaptea mai vroia un flacon de aditiv de motorina, pt ca il pusese pe tot odata si era fericit la maxim de cum trage masina, omul a cheltuit dublu, masina nu a avut nimic, un Mercedes CDI)
Tu crezi ca esti singurul care considera ca este "abureala" ?
Sau facut multe teste, astfel nu avea ce cauta pe piata.
Daca ma rog de un institut de renume sa-si puna stampila pe produs, imi va raspunde :
-Da, pun stampila, dar vreau si eu un "x" procent.

*****

SilentAssasin
View Member Profile
post Nov 19 2006, 23:24
Post #101


Nick anterior: Calaretu4x4

Posturi: 204
Înscris: 3-November 06
Membru numărul: 8.504
Maşina: Audi A8 4.2 quattro



Eu am devenit distribuitor Metabond doar pentru faptul de a imi cumpara produsele cu 20% mai ieftine. N-afara de uleiuri mai au si vaseline. Daca nu va intereseaza frecarea la motor e treaba voastra. Eu mai am si planetare la masina si rulmenti pe langa motor iar daca le tratez cu metabond care reduce frecarea cu 200%, nu cu 50 % economisesc BANI !!!!! .
Daca voi nu tineti la BANI eu tin.
PLUS ca eu am masina SCUMPA.
Go to the top of the page
PM

 
 
CONTACT METABOND

 arata tel , arata mobil
 arata email
 
reclama
powered by AAZ.ro © 2011 | Contul meu | Ajutor | ANPC | Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro

 
X